Skip to content

Nieuwe partners en telefoonnummers

Wijziging contactgegevens klantenservice en storingsdienst 2020
Met ingang van 1 januari 2020 gaan er in de organisatie van het Duurzaam Energiebedrijf Roosendaal een aantal zaken veranderen die wij onder uw aandacht wil brengen. Vanaf 1 januari a.s. hebben wij 2 nieuwe samenwerkingspartners:

Het bedrijf Zero Friction gaat voor ons de klantenservice taken uitvoeren. Door de samenwerking met dit van origine Vlaamse bedrijf willen we de kwaliteit van onze klantenservice verbeteren. Bij onze klantenservice kunt u terecht met vragen over uw leveringscontract, uw afrekeningen of de door ons uitgevoerde incasso’s.

Het bedrijf Van Dijnsen uit Breda, is al een aantal jaren de onderhoudspartner voor onze installaties in het gebouw de Douanier. Zij gaan hun taken voor ons uitbreiden en zijn vanaf 1 januari onze samenwerkingspartner voor het volledige onderhoud van het warmtenet en de installaties en het verhelpen van eventuele storingen (storingsdienst).

Het bovenstaande betekent dat wij per 1 januari 2020 afscheid gaan nemen van Ees Holland, onze huidige samenwerkingspartner voor klantenservice- en onderhoudstaken.

Nieuwe Sticker
Wij maken u erop attent dat de telefoonnummers op de sticker die u in uw meterkast aantreft, vanaf 1 januari 2020 niet juist meer zijn. Begin 2020 ontvangt u een nieuwe sticker met de juiste informatie over onze bereikbaarheid. Vanaf 1 januari hebben wij voor de klantenservice en voor het melden van storingen in uw warmtelevering één nieuw telefoonnummer.

Ons nieuwe telefoonnummer vanaf 1 januari 2020 is:  0165-201 012

  • Keuze 1 Klantenservice: voor vragen over uw leveringscontract, uw afrekeningen of incasso’s. Onze klantenservice medewerkers zijn voor u beschikbaar tijdens werkdagen (dus niet in het weekend) van 8.00 u. tot 17.00 u. De klantenservice kunt u ook bereiken per email: klantenservice@energieder.nl
  • Keuze 2 Melden storingen: u wordt met deze keuze verbonden met de storingsdienst van onze partner van Dijnsen die 24 uur per dag, ook in het weekend en op feestdagen, bereikbaar is voor het verhelpen van uw storingen in de warmtelevering.
  • Keuze 3 Algemene vragen: voor niet dringende vragen van algemene aard tijdens werkdagen bereikbaar van 8.00 u tot 17.00 u. U kunt uw vragen ook stellen per e-mail: info@energieder.nl
Back To Top