Skip to content

Veelgestelde vragen:

Een antwoord op de meest gestelde vragen vindt u op deze pagina

Klantenservice: 0165 – 201 012 (keuze 1)

De klantenservice voor Duurzaam Energiebedrijf Roosendaal (DER) wordt uitgevoerd door onze Vlaamse samenwerkingspartner, Zero Friction. Wanneer u contact opneemt met de  klantenservice van DER dan heeft u contact met één van de medewerkers van dit bedrijf. Bij de klantenservice kunt u terecht voor al uw vragen over uw leveringscontract, uw afrekeningen of de door ons uitgevoerde incasso’s etc. Kortom alle administratieve zaken die verbonden zijn aan uw leveringscontract met DER. De klantenservice is telefonisch bereikbaar onder het nummer 0165-201 012 (keuze 1 in het keuzemenu van dit telefoonnummer) en het e-mailadres is klantenservice@energieder.nl . De klantenservice medewerkers staan voor u klaar op werkdagen tussen 8.00 u. en 17.00 uur.

Onderhoud en storingen: 0165 – 201 012 (keuze 2)

Onze samenwerkingspartner voor het onderhoud van het warmtenet en de installaties én het verhelpen van technische storingen in de warmtelevering is het bedrijf van Dijnsen uit Breda. De storingsdienst is 24 uur per dag gedurende 7 dagen per week bereikbaar voor u.
De storingsdienst kunt u bereiken op het telefoonnummer 0165-201 012 (keuze 2 in het keuzemenu van dit telefoonnummer). U wordt dan verbonden met een medewerker van de meldkamer van de storingsdienst van van Dijnsen aan wie u uw storing kunt melden. Vervolgens wordt uw storingsmelding in behandeling genomen en zal van Dijnsen zich inspannen om een passende oplossing te vinden om de storing voor u te verhelpen.

Overige zaken: 0165 – 201 012 (keuze 3)

Heeft u vragen of opmerkingen over zaken die buiten het dienstenpakket van de klantenservice en de storingsdienst vallen (zie de informatie hierboven over de aangelegenheden waarvoor u contact op kunt nemen met respectievelijk de klantenservice of de storingsdienst) dan kunt u in het keuzemenu van ons algemene telefoonnummer 0165-201 012 kiezen voor keuze 3. De medewerkers die u dan te woord zullen staan, zijn tijdens werkdagen bereikbaar van 8.00 u. tot 17.00 uur. U kunt uw vraag of opmerking ook per e-mail versturen aan ons e-mailadres info@energieder.nl

Klantenservice: 
klantenservice@energieder.nl
tel. 0165 – 201 012
(keuze 1)
(op werkdagen van 08.00-17.00 uur)

Storingsdienst: 
tel. 0165 – 201 012 (keuze 2)
(7 dagen per week; 24 uur per dag)

Overige zaken: 
tel. 0165 – 201 012 (keuze 3)
(op werkdagen van 08.00-17.00 uur)

F.A.Q./Veel gestelde vragen 

Back To Top